čtvrtek 3. února 2011

Nočníkování

Musím tu moc pochválit Madlenku. Po brání antibiotik měla strašně moc opruzenou prdlenku, nic nezabíralo, tak jsem jí vzala na doma plínku s tím, že holt budu víc prát. Zkusili jsme jí dát na nočník a ona se vyčůrala, přes celou noc má suchou plínku a ráno čůrá do nočníku. Někdy se stane nehoda, ale většinou si řekne sama. Když se mi zdá, že dlouho nečůrala, tak jí na nočník posadím já a ona se většinou vyčůrá. Je to moje malá šikulka.
I když teď jsem jí pochválila veřejně, tak jen doufám, že jsem si to nezakřikla.

2 komentáře:

  1. Tak u nás něco podobného zatím nehrozí - sci-fi :/ Majda je šikulka. Martin nikdy do nočníku, ale vždycky přijde a ukáže, kde "to" leží.....

    OdpovědětVymazat
  2. Teď to určitě zakřiknu, ale týden nebyla ani žádná nehoda i venku si říká, ale to má plínu, nechce se mi jí v tý zimě slíkat. Však až bude teplo, tak to Martínek zvládne.

    OdpovědětVymazat