sobota 17. dubna 2010

Oslava narozenin




Dnes jsme slavili Magdalenky narozeniny, Honzík se od rána těšil, jak se bude Magdalence líbit dort, se kterým mi pomáhal. Magdalenka nezklamala. Jako kdyby věděla, že bude oslava, po obědě vůbec neusnula, tak jsem jí převlékla do šatiček a vyhlíželi jsme návštěvu. Magdalenka dostala dva velké dárky předem, od nás kočárek a od zbytku rodiny domeček na zahradu. A dneska dostala spoustu oblečení a od babičky a dědy z Prahy hrací bubínek. Ten si hned oblíbila, ale i Honzíkovi se líbil, tak ho Madlence bral a ukazoval jí, co všechno bubínek umí.
Po rozbalení dárku jsem přinesla dort, svíčku jsem musela hned zfouknout, protože na ní sahala. Na dort nejdřív koukala, nevěřila, že bychom před ní dali jídlo a ona by ho mohla jíst sama. PAk se do něj pustila a moc jí chutnal, jedla a jedla, šatičky už nebyli tak pěkné, a skončilo to tak, že musela celá komplet do vany. Sice byla celá špinavá, ale hlavně byla šťastná, že mohla baštit a sama.
JSem moc ráda, že ty naše dva raubíře máme, jen kdyby nerostli tak rychle a my si je ještě mohli užít malé.

2 komentáře: